마이크로소프트, '검색 및 광고 혁신'을 위한 새로운 AI 도구 공개

Microsoft has held a new product announcement event and said it is "ushering in a new era of generative AI with the introduction of new advertising products." Later in the day, Microsoft unveiled a series of new generative AI tools for advertisers. The new features - Conversational Ad Experiences, Ads API for Chat, and Co-Pilot - demonstrate Microsoft's commitment to transforming search and advertising with generative AI.

마이크로소프트가 신제품 발표 행사를 열고 "새로운 광고 제품을 소개하면서 생성형 AI의 새로운 시대를 시작하고 있다"고 말했다. 이 날, 마이크로소프트는 광고주를위한 일련의 새로운 생성 AI 도구를 공개했다. 새로운 기능인 대화형 광고 경험, 채팅용 광고 API 및 코파일럿은 생성형 AI로 검색 및 광고를 혁신하려는 마이크로소프트의 기술 의지가 담겨있다.

Microsoft unveils new AI tools as it looks to 'transform search and advertising'

앨리스

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