아마존, Fire TV 전용 무료 광고 지원 스트리밍 채널 출시

Amazon announced this week that it is doubling down on free ad-supported content with the launch of Fire TV Channels, a new free ad-supported (FAST) video experience on its Fire TV devices. While Fire TV has offered FAST content in the past, going forward, Fire TV Channels will be continuously updated throughout the day and will be available on the It will be integrated into multiple areas of the Fire TV interface, including the home screen row, within the "Free" tab on Fire TV, and on category pages dedicated to specific genres.

아마존은 이번 주, Fire TV 장치에 새로운 무료 광고 지원(FAST) 동영상 환경인 Fire TV 채널을 출시하면서 무료 광고 지원 콘텐츠를 두 배로 늘린다고 밝혔다. 이전에도 Fire TV는 FAST 콘텐츠를 제공했지만, 앞으로 Fire TV 채널은 하루 종일 지속적으로 업데이트되며 홈 화면 행, Fire TV의 "무료" 탭 내, 특정 장르 전용 카테고리 페이지 등 Fire TV 인터페이스의 여러 영역에 통합될 계획이다.

Amazon debuts free, ad-supported streaming channels just for Fire TV

앨리스

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