디지털 마케팅에 미친 생성형 AI "그리고 다음 단계는?"

Infinitely scalable, generative AI is already disrupting the way we approach content creation and marketing. From creating personalized content to predicting customer behavior, AI technologies are changing the industry as we know it. But with every change comes uncertainty. Will creatives thrive? Or will it suffer? How will our work change in the future? What does the future hold for companies that want to stay ahead of the competition?

무한 확장성을 지닌 생성형 AI는 이미 콘텐츠 제작과 마케팅에 접근하는 방식을 뒤흔들고 있다. 개인화된 콘텐츠 제작부터 고객 행동 예측까지, 인공지능 기술은 우리가 알고 있는 업계의 판도를 바꾸고 있다. 그러나 모든 변화에는 불확실성이 수반된다. 크리에이티브는 더 성장할 것인가? 아니면 어려움을 겪을 것인가? 우리의 업무는 앞으로 어떻게 바뀔 것인가? 경쟁에서 앞서고 싶은 기업의 미래는 어떤 모습일까?

Generative AI’s Impact on Digital Marketing So Far (And What’s Next?)

버트

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