세일즈포스, 엔터프라이즈를 위한 AI 클라우드 출시

Salesforce has announced the launch of a new suite of products to strengthen its position in the highly competitive AI space. The new offerings include tools designed to deliver "enterprise-grade" AI and will likely span multiple verticals to bolster its product portfolio with AI capabilities. "These efforts are an extension of the generative AI initiative we launched in March, which aims to integrate generative AI across the Salesforce platform," said Adam Caplan, senior vice president of emerging technologies at Salesforce.

세일즈포스가 경쟁이 치열한 AI 분야에서 입지를 강화하기 위해 새로운 제품군을 출시한다고 밝혔다. 새롭게 출시 된 제품군에는 '엔터프라이즈급' AI를 제공하도록 설계된 도구가 포함되며 AI 기능으로 제품 포트폴리오를 강화하기 위해 여러 분야를 아우를 것으로 보여진다. 세일즈포스의 아담 카플란 이머징 테크놀로지 부문 수석 부사장은 "이러한 시도는 지난 3월에 시작한 생성형 AI 이니셔티브의 연장선상에 있으며 해당 이니셔티브는 세일즈포스 플랫폼 전체에 생성형 AI를 통합하는 것을 목표로 한다"고 말했다.

Salesforce launches AI Cloud to bring models to the enterprise

버트

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