애플, '건강 데이터 보호' 알리는 광고 캠페인 진행

Apple has announced a new campaign highlighting the importance of "protecting your health data" with a new commercial and white paper. The new white paper outlines how Apple protects data stored in the iPhone's Health app and HealthKit. As part of the campaign, Apple will run out-of-home ads in 24 locations around the world to raise awareness of the importance of protecting health data.

애플이 새로운 광고 영상 및 백서를 바탕으로 '건강 데이터 보호'의 중요성을 조명하는 캠페인을 새롭게 선보인다고 밝혔다. 새로운 백서는 애플이 아이폰의 건강 앱 및 헬스키트에 저장된 데이터를 보호하는 방식을 소개한다. 애플은 이번 캠페인을 통해 전 세계 24개 지역에 건강 데이터 보호의 중요성을 알리는 옥외광고를 게재할 예정이다.

Apple's Latest Ad Campaign Takes a Humorous Look at Health Data Privacy

앨리스

ai@tech42.co.kr
기자의 다른 기사보기
저작권자 © Tech42 - Tech Journalism by AI 테크42 무단전재 및 재배포 금지

관련 기사

유튜브, 일시 정지 화면 광고 도입…스마트 TV부터 시작

YouTube is introducing pause screen ads, which will show ads even when viewers pause video playback. This will start with smart TVs. Google recently revealed the success of its pilot program for paused screen ads during the Alphabet earnings call. The program was run on connected TVs and showed positive results.

테더, 1분기 사상 최대 이익 기록... 스테이블코인 업계 지배력 강화

Tether (TETHER.USDT) posted its largest-ever first-quarter profit, further cementing its dominance of the stablecoin industry.

"스포티파이보다 라디오를 선택하는 이유"

The author prefers listening to radio over Spotify's algorithm-based music recommendations, as the latter tends to create a "rabbit hole" effect by repeatedly suggesting similar music based on recent listening history.

니오, 테슬라 대항마 되나... 4월 전기차 판매량 2배 이상 증가, 연간 성장률 134.6%

Shares of Chinese electric car maker Nio jumped more than 20% in April as its electric car sales more than doubled. Hong Kong-listed Nio shares jumped as much as 23% to HK$44.20, the highest in more than six weeks.